Гарантія та сервіс від компанії INVO UNION
INVO UNION - це компанія, яка спеціалізується на продажі та сервісному обслуговуванні силової техніки: генераторів побутових та великих дизельних станцій, насосного обладнання, мотопомп, електродвигунів та багато іншого обладнання. Ми пропонуємо широкий асортимент обладнання від провідних світових виробників, а також гарантуємо високу якість наших товарів та послуг.
Гарантійні умови
На всі вироби, придбані в INVO UNION, надається гарантія виробника. Термін гарантії вказаний в гарантійному талоні і обчислюється від дати фактичної передачі товару покупцеві.
У період гарантійного терміну покупець зобов'язаний виконувати вимоги та вказівки виробника з експлуатації виробу. Порушення або недотримання цих правил тягне за собою відмову в проведенні безкоштовного ремонту або заміни виробу.
Обмін/повернення виробу
Ви маєте право обміняти або повернути виріб протягом 14 днів з моменту покупки. Для цього необхідно звернутися до INVO UNION і повідомити про своє бажання.
При обміні виробу на інший або повернення грошових коштів необхідно надати наступні документи:
- Чек або інший документ, що засвідчує факт покупки;
- Гарантійний талон (оригінал);
- Документ, що посвідчує особу;
- Висновок авторизованного сервіс центру (з печаткою).
УВАГА! Причини, за якими виріб не підлягає обміну/поверненню
- Виріб був у використанні;
- Виріб має видимі пошкодження (подряпини, вм'ятини, потертості і т.д.);
- Відсутній чек або гарантійний талон.
Гарантійне обслуговування
У разі виникнення несправностей у товарі придбаному в INVO UNION, ви можете скористатися гарантійним обслуговуванням. Для цього необхідно звернутися до АСЦ (авторизованого сервісного центру виробника).
При зверненні до сервісного центру необхідно надати наступні документи:
- Чек або інший документ, що засвідчує факт покупки;
- Гарантійний талон (оригінал);
- Обладнання (товар).
Умови використання гарантійних зобов'язань
Строк гарантії починається з дня продажу виробу та продовжується протягом строку, що зазначачений в "Інструкції з експлуатації" чи гарантійному талоні продукції.
Гарантія передбачає безкоштовне усунення несправностей, що виникли з вини виробника під час гарантійного строку.
При звернені в АСЦ (автрорізований сервіс центр) обов'язковим є наявность:
- оригіналу заповненного Гарантійного талону (із зазначенням заводського номеру, дати продажу, підписом продавця, штампом торгової організації),
- касового (товарного) чеку або копії видаткової накладної.
Гарантія покриває витрати тільки на роботу та запасні частини.
УВАГА!При перших ознаках несправності виробу (підвищений шум,вібрація, втрата потужності, сильне іскріння, запах гарі і т.д.) його подальша експлуатація забороняється!
Обмеження гарантійних зобов'язань.
1.Гарантія не розповсюджується на:
1.1 Матеріали.
1.2 Швидкозноувані компоненти: вугільні щітки, приводні ремені, змащення, гумові втулки, кільця, сальники, акумулятори і т.д.
2. Гарантійний ремонт не виконується в наступних випадках:
2.1 При відсутності заводського номеру на виробі, при зовнішньому пошкодженню виробу, при перевантаженні виробу чи при використанні виробу не за призначенням, при підключенні до мережі, напруга якої(чи перепади напруги в якій) не передбачені для даного виробу.
2.2 При спробі самостійноого розкриття (пошкодження пломб, зірвані шліци на гвинтах), при самостійному розборі та ремонті не вповнованнеми особами.
2.3 При використанні витратних матеріалів, кріплення яких не передбачені та при використанні пально-мастильних матеріалів, не передбачених "Інструкції з експлуатації".
2.4 При повному зносі швидкозношуваних компонентів та їх несвоєчасній заміні, що призводить до виробу зі строє виробу.
2.5 При виході виробу зі строю з причин потрапляння вологи чи сильного внутрішнього забрудення сторонніми предметами, а саме бетонного та цегляного пилу, як наслідок наявність корозії на деталях виробу та передчасний знос редукторної та поршневої частин, а також пошкодження обмоток та стартера сторонніми предметами не являються гарантійними випадками.
2.6 У випадку використання виробів "побутового" призначення в професійних цілях при інтенсивних навантаженнях.
УВАГА! Для забезпечення безперебійної експлуатації виробу рекомендується проводити профілактичний огляд та повну очисту виробу згідно "Інструкції з експлуатації".
3. Виріб в гарантійний ремонт здається у повній комплектації (з витратними матеріалами).
4. Профілактичне обслуговування виробу (чистка, промивка, змащування), при надходженні виробу до сервісного центру, проводиться за додаткову плату.
УВАГА!Перед початком роботи уважно ознайомтесь з "Інструкцію з експлуатації".
Щоб прискорити процес гарантійного обслуговування, рекомендуємо підготувати товар таким чином:
- Зробіть копії всіх документів, що підтверджують покупку товару;
- Очистіть товар від пилу і бруду;
- Упакуйте товар в оригінальну упаковку або іншу упаковку, яка захистить його від пошкоджень під час транспортування.
Контакти
сервісної служби
Адреси сервісу: |
м. Дніпро, вул. Академіка Янгеля, 42 м. Суми, вул. Харківська, 105 м. Одесса, вул.Церковна,6 м. Київ,вул.Авіаконструктора Антонова 2/32 |
Режим роботи: |
пн-пт 9:00–18:00 |
Тел ДГУ:
E-mail:
|
+380671440643
[email protected]
|
Тел портативні генератори та побутове обладнання: |
+380675103444 |